Rachunki - działalność rolnicza
Bank Spółdzielczy w Krzepicach otwiera i prowadzi rachunki rozliczeniowe bieżące i pomocnicze w złotych.
Przeznaczenie rachunku:
- przechowywanie środków pieniężnych,
- przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.
Posiadaczem rachunku rozliczeniowego może być:
- osoba prawna,
- jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, o ile posiada zdolność prawną do zaciągania zobowiązań,
- osoba fizyczna prowadząca działalność zarobkową na własny rachunek.
Korzyści:
- Bezpieczeństwo przechowywania środków pieniężnych.
- Szybki dostęp do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku w bankomatach zarówno w kraju jak i za granicą.
- Możliwość uzyskania kredytu odnawialnego w rachunku.
- Możliwość zlecania Bankowi regulowanie okresowych płatności tzw. zlecenie stałe.
- Możliwość korzystania z bankowości elektronicznej.
- Możliwość otrzymywania informacji o stanie rachunku poprzez sms.
- Bezpieczeństwo transakcji internetowych.
Operacje dokonywane na rachunkach potwierdzane są wyciągami bankowymi. Po każdej zmianie salda rachunku rozliczeniowego Bank sporządza wyciąg bankowy, z tym że jednym wyciągiem objęte są wszystkie zmiany dokonane w tym samym dniu. Klient może otrzymać wyciąg na adres korespondencyjny, odebrać osobiście w Banku lub może być przekazywany poprzez usługi bankowości elektronicznej.
Stałe zlecenia - posiadacz rachunku może zlecić Bankowi wykonywanie płatności związanych z prowadzoną działalnością, regulowanych okresowo w podanych terminach, o stałej kwocie np. z tytułu najmu lokalu, ubezpieczenia, zobowiązań podatkowych i innych.
Usługa SMS - jej działanie oparte jest na technologii sieci komórkowej GSM i polega na przesyłaniu komunikatorów SMS. Klient otrzymuje informacje o stanie salda rachunku na początku dnia, jeżeli w dniu poprzednim były operacje na koncie. Dodatkowo można wybrać opcję powiadamiania komunikatorem SMS po każdej zmianie salda nawet wielokrotnie w ciągu dnia.
Bankowość internetowa
- Bank świadczy usługę „Internet Banking” polegającą na zapewnieniu dostępu do rachunków bankowych Klienta z wykorzystaniem przeglądarki internetowej oraz łącza internetowego.Usługa „InternetBanking” jest dostępna dla Posiadacza przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
- Bank świadczy usługę „HomeBanking” polegającą na zapewnieniu dostępu do rachunków bankowych Klienta z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania udostępnionego przez Bank. Usługa HomeBanking jest dostępna dla Państwa przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Po więcej informacji zapraszamy do placówek Banku.