Góra strony

BLIK i Przelew na telefon w Naszym Banku

Szanowni Klienci!

Jest Nam niezmiernie milo poinformować, że uruchomiliśmy w Banku usługę BLIK oraz usługę Przelewów na telefon.

Co to jest BLIK i Przelew na telefon?

BLIK to popularny i bezpieczny sposób płatności dostępny w Naszej aplikacji mobilnej eBS Krzepice, umożliwiający autoryzację transakcji za pomocą unikalnego kodu.

Przelew na telefon to bardzo wygodna metoda wykonywania przelewów dostępna w Naszej aplikacji mobilnej eBS Krzepice. Dzięki Niej aby wykonać przelew nie musisz podawać numeru konta odbiorcy i jego danych, wystarczy, że podasz jego numer telefonu - i gotowe! Przelew wykonany!

Kto może korzystać z BLIKA i Przelewów na telefon?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub rachunku bieżącego w Banku lub są pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie mobilne (smartfon/tablet) z zainstalowaną aplikacją mobilną eBS Krzepice.
    WAŻNE! Niniejsze usługi dostępne są wyłącznie w aplikacji mobilnej eBS Krzepice..


Dzięki tym usługom możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych,
  • płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej eBS Krzepice wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcji,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK bez użycia karty płatnicze,
  • zarządzać swoimi finansami przez smartfona,
  • dokonywać przelewów na telefon.


Jak aktywować BLIKA i usługę Przelewów na telefon?

  1. Pobierz i zainstaluj Naszą aplikację mobilną eBS Krzepice ze sklepów Google Play lub App Store (w zależności od urządzenia);
  2. Dokonaj sparowania aplikacji mobilnej ze swoją bankowością elektroniczną (kliknij, aby zobaczyć instrukcję)
    (jeżeli już to zrobiłeś to powyższe dwa kroki pomiń);
  3. Dokonaj rejestracji konta BLIK:
    - w aplikacji mobilnej przejdź do sekcji "Więcej", następnie do "Ustawienia" -> "BLIK"
    - wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą BLIK
    - zaznaczyć, że chcesz otrzymywać Przelewy na telefon i kliknąć "Dalej"
    - sprawdzić poprawność danych oraz przeczytać oświadczenie
    - wyrazić odpowiednie zgody, kliknąć "Dalej" i wprowadzić kod PIN do aplikacji celem potwierdzenia
    I gotowe, od tej pory możesz korzystać z BLIK'a i Przelewów na telefon w Naszym Banku!

W aplikacji eBS Krzepice w Ustawieniach w zakładce BLIK można:

  • wyłączyć usługę BLIK,
  • zmienić konto do płatności BLIK,
  • dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.

Szczegółową instrukcję obrazującą w jaki sposób należy aktywować usługę BLIK i Przelew na telefon znajdą Państwo klikając TUTAJ.


Jak dokonywać płatności BLIK'iem w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIK'a lub wybierz taką opcję na stronie internetowej sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej eBS Krzepice;
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu);
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
    To już wszystko - zakupy opłacone!

Jak dokonywać wypłaty gotówki z bankomatu przy użyciu BLIK'a *:

  • Na ekranie bankomatu wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK;
  • Podaj kwotę transakcji;
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej eBS Krzepice;
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie;
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga;
  • Gotowe!

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

Jak wykonać Przelew na telefon:

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej eBS Krzepice;
  • Przejdź do sekcji Przelew na telefon;
  • Wprowadź numer telefonu odbiorcy ręcznie bądź wybierz go z książki telefonicznej
    (jeśli przy danym kontakcie widnieje ikonka BLIK to dany odbiorca może takie przelewy odbierać)
  • Wprowadź nazwę odbiorcy, tytuł przelewu i kwotę;
  • Kliknij wyślij przelew;
  • Potwierdź transakcję kodem PIN;
  • I gotowe!


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIK'iem:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej eBS Krzepice
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację eBS Krzepice
    - stosuj oprogramowanie antywirusowe
    - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    - aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją eBS Krzepice i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja eBS Krzepice. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

Limity dla płatności BLIK'iem:
 

Wartości limitów dla usług BLIK i Przelew na telefon przedstawia poniższa tabela:

Rodzaj transakcji Limit domyślny Limit maksymalny
Wypłata gotówki 500 zł 5 000 zł
Płatności w sklepie 500 zł 5 000 zł
Płatności w Internecie 500 zł 5 000 zł
Przelewy na telefon

500 zł

(maksymalna kwota pojedynczej transakcji to 500 zł)

500 zł

(maksymalna kwota pojedynczej transakcji to 500 zł)

W bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój Profil -> Zarządzanie limitami, mogą Państwo dokonać zmiany dziennego limitu wypłat:

  - płatności gotówkowych – w bankomacie,
  - płatności bezgotówkowych – np. w sklepie,
  - płatności internetowych.

Wystarczy przy "Limity BLIK", kliknąć guzik "Edytuj".

Aktualnie został domyślnie ustawiony limit 500zł dla wszystkich Klientów Banku, jednak każdy Klient może ustalić go sobie indywidualnie. Maksymalny dzienny limit jaki można ustawić dla transakcji BLIK wynosi 5000zł.

Więcej informacji uzyskacie Państwo:

  • dzwoniąc do Placówki Banku, gdzie Pracownicy udzielą wszelkich informacji na temat usługi;
  • bezpośrednio w placówkach Banku.

Przydatne linki:

Instrukcja aktywacji i obsługi usługi BLIK
Regulamin korzystania z uslugi BLIK
Regulamin aplikacji mobilnej

O Banku

Informacje prawne

Przydatne informacje

Płatności i inne

Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS, KRS: 0000146108 NIP: 574-000-67-17, Regon: 000496610

Kod BIC (SWIFT): POLUPLPR