Góra strony

Nabór wniosków o świadczenie 800+ rusza 01.02.2024r.

Nabór wniosków o świadczenie 800+ rusza 01.02.2024r.

Od 01 lutego rozpoczyna się nabór wniosków o świadczenie wychowawcze 800+ za okres od 01 czerwca 2024r. do 31 maja 2025r.

Przypominamy! 📢 Wniosek możesz złożyć tylko elektronicznie przez:

📲 poprzez Nasz Bank w systemie bankowości elektronicznej eBankNet

📲 poprzez ZUS: w aplikacji mobilnej mZUS lub na Platformie Usług Elektronicznych ZUS

📲 na portalu rządowym Emp@tia

 

Pamiętaj: wniosek składasz we własnym imieniu poprzez zalogowanie się do swojej bankowości elektronicznej eBankNet.

Poniżej pokażemy Ci jak to zrobić:

Krok nr 1. 

Zaloguj się do bankowości internetowej eBankNet, wybierz zakładkę „Wnioski”.

Krok nr 2.

Po otwarciu zakładki „Wnioski” z menu bocznego wybierz „Wnioski eximee”.

Po wybraniu rachunku, z którego ma być złożony wniosek, zostaniesz przekierowany na stronę z danymi, które My jako Bank musimy potwierdzić.

 

Krok nr 3.

Potwierdź swoje dane – w zależności od uruchomionej formy autoryzacji: za pomocą jednorazowego hasła SMS lub powiadomienia Push w aplikacji mobilnej eBS Krzepice.

 

Krok nr 4.

Po wykonaniu autoryzacji zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie z listy wybierasz interesujący Cię wniosek, w tym wypadku wybierz opcję "Złóż wniosek Rodzina 800+"

Krok nr 5.

Wypełnij dane we wniosku podążając za instrukcjami na ekranie. Załącz załączniki do wniosku, o ile będą one wymagane.

Pamiętaj: do wniosku o świadczenie wychowawcze w ramach programu Rodzina 800+ można dodać załączniki o określonych parametrach:

  • akceptowany format załączników to JPG, PNG lub PDF (maksymalnie możesz wysłać 7 załączników);
  • maksymalna wielkość pojedynczego załącznika: 0,5MB;
  • maksymalna łączna wielkość wszystkich załączników: 3,5MB;
  • nazwy załączników nie mogą zawierać znaków polskich, znaków specjalnych i spacji oraz muszą być unikalne w ramach jednego wniosku.

 

Krok nr 6.

Po wysłaniu wniosku pojawi się okno zawierające dokumenty ",pdf" takie jak: Potwierdzenie wysłania wniosku oraz Wniosek.

Dokumenty można zapisać na dysku lub innym nośniku informacji lub wydrukować.

UWAGA!  W momencie zamknięcia okna po zakończeniu wysyłania wniosku, ww. dokumenty nie będą już dostępne. Spowodowane jest to koniecznością usuwania danych wprowadzonych we wniosku z systemów bankowych.

Po wysłaniu wniosku, na Twój adres e-mail (wskazany we wniosku) zostanie przesłane urzędowe potwierdzenie odbioru (UPP/UPO). Może to potrwać od kilku godzin do kliku dni (w wyjątkowych przypadkach). UPP/UPO jest potwierdzeniem skutecznego złożenia prze Ciebie wniosku o świadczenie wychowawcze.

O Banku

Informacje prawne

Przydatne informacje

Płatności i inne

Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy KRS, KRS: 0000146108 NIP: 574-000-67-17, Regon: 000496610

Kod BIC (SWIFT): POLUPLPR